جاذبه های  خراسان شمالی

جاذبه های خراسان شمالی

شناسایی مناطق خراسان شمالی به روایت تاریخ و اقوام ، همراه با تصاویر
جاذبه های  خراسان شمالی

جاذبه های خراسان شمالی

شناسایی مناطق خراسان شمالی به روایت تاریخ و اقوام ، همراه با تصاویر

تعامل بین سازمان میراث فرهنگی و مجتمع آموزش گردشگری یاسین

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی مطرح کرد
لزوم آشنایی متولیان صنعت گردشگری خراسان شمالی با آموزش‌های تخصصی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: هرچه بیشتر افراد متولی در صنعت گردشگری را با آموزش‌های تخصصی همگام با استانداردهای بین‌المللی آشنا کنیم، با گردشگران داخلی و خارجی ارتباط بهتری برقرار می‌شود.

 

  خبرگزاری فارس: لزوم آشنایی متولیان صنعت گردشگری خراسان شمالی با آموزش‌های تخصصی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قدیر افروند بعدازظهر به همراه مسئول آموزش میراث فرهنگی در بازدید از مجتمع آموزش گردشگری و هتل‌داری یاسین اظهار کرد: به طور قطع آموزش در صنعت گردشگری برای ارتقاء و توسعه بخش گردشگری لازم و ضروری است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی بر لزوم توجه و حمایت از آموزش در بخش گردشگری تاکید کرد.

افروند با اشاره به جاذبه‌های گردشگری استان خراسان شمالی بیان داشت: به طور حتم شناساندن خراسان شمالی باید از طریق افراد مستعد و آموزش‌دیده انجام شود.

وی بیان داشت: بر همین مبنا این امر مستلزم آموزش‌های پایه در تمامی رشته‌های صنعت گردشگری است که باید از طریق مراکز آموزشی مرتبط با امر گردشگری انجام شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: با توجه به دیدگاه مدیرکل این اداره در خصوص ارتقاء و آماده‌سازی بستر مناسب برای ماندگاری مسافران و زائران استان، آموزش رکن اصلی توسعه این بخش است.

وی گفت: هرچه بیشتر افراد متولی در صنعت گردشگری را با آموزش‌های تخصصی همگام با استانداردهای بین‌المللی آشنا کنیم، بهتر می‌توانیم ارتباط گردشگران داخلی و خارجی را با این استان داشته باشیم و این امر به یقین باعث رشد و شکوفایی استان خواهد شد.

مریم طاهری مدیر عامل موسسه یاسین نیز در اظهار کرد: با توجه به وظایف محوله در حوزه آموزش گردشگری، خود را ملزم می‌دانیم تا با تمام توان نسبت به ارائه آموزش‌های رشته‌های گردشگری و هتل‌داری در خراسان شمالی اقدام کنیم.

وی یادآور شد: با توجه به حمایت‌های معاونت گردشگری و انتظارات استان در بخش آموزش گردشگری، بار مسئولیت این موسسه بیشتر شده و امید است با تعاملات بیشتر با مسئولان حوزه گردشگری خراسان شمالی شاهد تحولات جدید در صنعت گردشگری این استان باشیم.



بازدید معاونت محترم گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی

از مجتمع آموزش گردشگری و هتل داری یاسین






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد