زمان بندی استارت آپ
روز اول :
در بعداز ظهر روز اول ( چهار شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ )افراد ثبت نام شده
ایدههای خود را در عرض یک دقیقه مطرح و از بین ایدههای مطرح شده بهترین
آنها با رأی حاضران انتخاب می گردند. صاحبان ایدههای انتخاب شده شروع به
تشکیل تیم و جذب تخصصهای مورد نیاز برای پیشبرد ایده میکنند. بعد از
تشکیل گروهها روز اول به پایان میرسد.
روز دوم :
در روز دوم ( پنج شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ) گروههای تشکیل شده طبق
برنامه زمانی اعلامی از اول صبح در مکانی که برایشان تدارک دیده شده حاضر
شده و با امکاناتی که در اختیار دارند شروع به اجرایی کردن ایدهی خود
مینمایند. در این بین افراد دارای تخصص و کارآفرین به عنوان مربی گروهها
را در جهت اجرایی کردن ایدههایشان راهنمایی و کمک میکنند. با این اوصاف
روز دوم کاملاً به اجرایی کردن استارتآپ سپری شده و در این بین ممکن است
کارگاههای آموزشی کوتاه مدت هم برگزار شود.
روز سوم :
با آغاز روز سوم(جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ) باز گروهها دور هم جمع شده
و نسبت به ارائه آخرین تلاشها در جهت معرفی مدل کسب و کار ایده گروه و
محصول مجازی در حضور داوران اقدام می نمایند. بطوری که گروهها با ارائه
توضیحات در زمینه توجیه اقتصادی طرح، ارزش افزوده، بازار هدف و… از طرح خود
دفاع میکنند. در نهایت سه تیم برتر از میان ده تیم با رأی نهایی داوران
انتخاب میشوند. اما برنده واقعی این رویداد گروههایی هستند که تیم تشکیل
شده خود را بعد از رویداد حفظ کرده و با تجربیاتی که به دست آوردهاند
استارتآپ خود را تبدیل به یک واحد فناور در مرکز رشد و در نهایت به یک
شرکت دانش بنیان نمایند.
شرایط شرکت کنندگان در استارت آپ :
– فارغ التحصیلان دانشگاهی
– دانشجویان دانشگاهی با الویت رشته های جهانگردی و جغرافیا و فنی
و مهندسی (کامپیوتر، فناوری اطلاعات، سایر رشته ها)، علوم پزشکی، علوم
انسانی (اقتصاد)، هنر (طراحی صنعتی، چند رسانه ای)
– استعدادهای برتر تحت پوشش بنیاد نخبگان طبق آیین نامه و
برگزیدگان جشنواره های معتبر مورد تایید بنیاد ملی نخبگان و جشنواره های
نوآوری و شکوفایی
فرایند ثبت نام:
۱٫ انجام ثبت نام موقت توسط متقاضی شامل(ثبت اطلاعات هویتی، مدارک تحصیلی یا معرفی سهمیه دانشگاه)
۲٫ بررسی توسط مدیر سیستم و کنترل و تصدیق مدارک
۳٫ اطلاع رسانی به متقاضی مورد تایید جهت ثبت نام نهایی
۴٫ ثبت نام نهایی توسط متقاضی و واریز هزینه مربوطه
تلفن هماهنگی 05832244537